Tuesday 19 April 2011

اعتراف نماینده خامنه ای به قدرت جنبش اعتراضی در ایران

به گزارش رادیو آلمان، نماینده خامنه ای در سپاه پاسداران و همچنین جانشین وی نسبت به قدرت جنبش اعتراضی در ایران و توان معترضان در سازماندهی تجمعات در کشور ابراز نگرانی کردند.
بنابه گزارش سایت کلمه، آخوند ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در نشستی با حضور جمعی از ایادی رژیم، علت جلوگیری از برگزاری مراسم تشییع جنازه پدر موسوی را نگرانی نظام از شکل گیری تظاهرات ضد حکومتی دانست و گفت، راستش را بخواهید ما نمی‌توانیم اجازه هیچ ‌گونه تجمع و راهپیمایی را به اینها بدهیم. چون به محض اینکه فرصتی پیدا می‌کنند، جمعیت انبوهی را جمع می‌کنند.
وی افزود، نمونه آن همین ۲۵ بهمن بود که پرسنل نیروی انتظامی در همان اوایل کار مرعوب بزرگی جمعیت شدند و اگر بچه های سپاه و بسیج به موقع عمل نمی‌کردند، معلوم نبود چه اتفاقی بیفتد.
آخوند ذوالنور در ادامه سخنان خود به ناتوانی رژیم در جلوگیری از اطلاع رسانی اخبار اعتراضات مردمی، علیرغم هزینه های میلیاردی اعتراف کرد و گفت، با وجود حمایت‌ها و پشتیبانی‌های گسترده و مختلفی که صورت گرفته است، هنوز دوستان ما نتوانسته‌اند فضای اینترنت را تحت تاثیر حضور خود قرار دهند و متاسفانه جریان فتنه حضور پر رنگ و قوی دارد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین به موج ريزش نیروهای وفادار به رژیم و رویگردانی و نفرت مردم ایران از جمهوری اسلامی اعتراف کرد و گفت، اگر نماز جمعه قم (پایتخت مذهبی رژیم اسلامی) در حرم حضرت معصومه برگزار نشود که همواره زوار شهرستانی در حرم حضور دارند، شاید جمعیت آن کمتر از نصف میزان جمعیت فعلی باشد.

No comments:

Post a Comment