Thursday 7 April 2011

سخنی با جمهوریخواهان: کار بفروش کبد هم رسیده است

  از ایران :سخنی با جمهوریخواهان: کار بفروش کبد هم رسیده استarticle picture
 
این جمهوری خواهان لائیک و آزاد ودمکرات و غیر وابسته و با هزار نقاب والقاب دیگر چه میخواهند؟ میخواهند با حضرت جبرئیل صحبت کنند؟ چرا اینقدر خودخواه هستید مگر اون رضا پهلوی چه میگوید که همه تان مثل جن از بسم الله از گفتگو با این شخصیت بواقع راستگو و بی توقع هراس دارید. از مسعود رجوی و مریم خانم که نمیتوانیم انتظار داشته باشیم برود با ایشان یا سایر شخصیتها به تعامل بنشیند. آنها سی ودوسال است که میگویند فقط ما. چه تصور باطل وغلطی که بخواهند یک ملت را تابع خودشان کنند. ولی از جمهوریخواه و افراد دمکرات و معتقد به رای ملت در فضائی فرهنگ سازی شده میتوانیم این انتظار را داشته باشیم که از حرف زدن دست بکشند وعملا وارد دیالوگ سازنده و موثر بشوند بابا مردم ایران دارند دچار بیماری افسردگی و انواع واقسام بیماری های صعب العلاج میشوند از فشار زندگی. شما مگر شرف و وجدان وانسانیت ندارید.؟؟

براستی از جان مردم چه میخواهید. شما که جایتان گرم وفضایتان دمکراتیک و زندگی تان به نسبت این ملت دربند از وضعیت مناسبی برخوردار است. پس بدنبال چه هستید. مگر نه اینست که همه تان بدون اشتثناء دم از دمکراسی و مردم سالاری و حقوق بشر و آزادی میزنید. پس چرا لنگ میزنید. چرا اندر خم یک کوچه اسیر و عبیر مانده اید؟؟

آقایان کار به فروش کبد و کلیه رسیده است. هیچ بعید نیست که اگر فردا امکانش باشد مردم اعلامیه فروش قلب و تحال و روده وبیضه و... را هم بر درو دیوار بزنند تا بتوانند جهیزیه ناچیز دخترشان را فراهم کنند.

اگرمعنای اپوزیسیون اینست که در خارج شاهدش هستیم باید با صراحت بگوئیم مرده شوی این اپوزیسیون را ببرند.
پیامی از ایران

No comments:

Post a Comment