Saturday 26 March 2011

یکصد میلیون روپیه برای سر کشیش قرآن سوز آمریکایی



گروه ها.ی اسلامی پاکستان ضمن ملعون خطاب نمودن  این كشیش گفتند نباید او را راحت گذاشت و برای سرش نیز جایزه نقدی یکصد میلیون روپیه ای جایزه گذاشتند.

احزاب و گروهای دینی و مذهبی پاکستانی اعلام کردند که اگر کسی کشیش آمریکایی که چندی پیش اقدام به سوزاندن قرآن آن هم در داخل کلیسا و با حضور "تری جونز " کشیش جنجالی که دعوت به سوزاندن قرآن در روز 11 سپتامبر نمود را به قتل برساند صد میلیون روپیه یعنی حدود یک میلیون و دویست و پنجاه هزار دلار جایزه خواهد گرفت.
به گزارش آژانس خبری مسیحیان ایران "محبت نیوز"، الریاض.نت گزارش داد: "واین ساب" کشیش آمریکایی که اقدام به قرآن سوزی داخل کلیسا نمود و در سخنانی مدعی شد که تمام این جنایات و ظلم های موجود در جهان به خاطر این کتاب می باشد ، با این کار سبب خشم مردم مسلمان تمام جهان شد از جمله مردم مسلمان و غیور پاکستان و بر این اساس مقرر شد تا روز جمعه در اعتراض به عمل این کشیش مردم پاکستان تظاهرات گسترده کنند.
روزنامه پاکستانی "خبرین" نیز نوشت: گروه های اسلامی پاکستان این کشیش را ملعون خطاب نموده و گفتند: نباید او را راحت گذاشت و برای سرش نیز جایزه نقدی یکصد میلیون روپیه ای جایزه گذاشتند.

No comments:

Post a Comment