Monday 28 March 2011

در خاورمیانه قیامتی برپاست؛ ما در کجا قرار داریم؟

وبلاگ چدن کله
آیا فکر نمیکنید که زمان آن رسیده باشد تا از خواب خرگوشی بیدار شویم؟
هر گوشه از این عالم قیامتی برپاست! نه! بهتر است بگویم که در خاورمیانه قیامتی برپاست! همه در جنب و جوش و خروش هستند. به هر جا می نگری، ملتی قیام کرده و در جستجوی آزادی خویش است و دیکتاتوری حقیر را می بینی که دارد خونها بر زمین میریزد. این موج آزادیخواهی از تونس و مصر شروع شد و اکنون دارد با سرعتی باور نکردنی عربستان ، لیبی، یمن، بحرین و سوریه را در مینوردد. سوال اینجاست که ما در کجای این موج عظیم قرار داریم؟ بعد از گذشت حدود دو سال پر فراز و نشیب که ملت ما فداکاریها کردند و خونها دادند و زندانها بدست حکومت خامنه ای پر شد، ما کجای این موج آزادیخواهی قرار داریم. نمیگویم که در این چند ماه اخیر کار نکردیم ولی ایمان دارم که کم کاری کردیم. اکنون بهترین زمان ممکن برای گذاشتن فشار بر روی گلوی این حکومت فاسد و تمام وابستگانش است.
براستی چرا در خواب خرگوشی فرو رفته ایم!؟ چرا با این موج همراه نیستیم. میتوانم به جرات بگویم که اگر این فرصت را غنیمت نشمریم و با جو منطقه هماهنگ نگردیم، فردا همه آن ملتها را در آزادی خواهیم یافت و خودمان همچنان در میانه راه خواهیم بود، با حسرتی باور نکردنی. این ملتها به مانند ما حرف نزدند ولی در عوض عالی عمل کردند و به جای اینکه با حرف زدن خشم خود را کاهش دهند، با سکوت خود آن را به نقطه انهدام رساندند و سپس عمل کردند، تا جاییکه هیچکدام از این دیکتاتورها را یارای ایستادگی در برابر این ملتها نبود. می دانید روزها و شبها در خیابانها ماندن یعنی چه؟ میدانستید که مصریها روزها و شبها در خیابانها ماندند؟ میدانستید که یمنی ها هم دارند به همین منوال عمل می کنند؟ می دانستید که رییس جمهور یمنی ها به ملتش وعده داده بود که اگر به خانه هاشان برگردند، او از قدرت کناره گیری خواهد کرد ولی مردم به هیچ وجه حاضر نشدند که به این خواسته او تن در دهند؟ آیا فکر نمیکنید که زمان آن رسیده باشد تا از خواب خرگوشی بیدار شویم و به راه خود ادامه دهیم؟ آیا فکر نمیکنید که داریم بازهم فرصت سوزی میکنیم؟ اصلا مگر قرار نبود که رهبران جنبش را از دست این حکومت ظالم نجات دهیم و طومار این فاسدان را درهم بپیچیم؟ بهتر است تا دیر نشده تکانی به خودمان بدهیم. وای به روزی که شنیدن و دیدن جنایات این حکومت برایمان عادی شود و ما دچار بی تفاوتی بشویم.

4 comments:

  1. ما مردم ايران فقط بلديم شعار بديم وبا كلمات بازي كنيم مثلا اكه موسوي بازداشت بشه ايران قيامت ميشه موسوي وكروبي هم بازداشت شدن واعدام هم ميشن و هيج اتفاقي نميفته وما بازهم ميريم ترياك و مواد مخدر مصرف ميكنيم ميدوني جرا تضاهرات ما ماهي يه روزه و مثل يمن يا مصر هر روز نيست ؟
    جون تا دو ساعت ميايم بيرون خمار ميشيم البته سياست دولت بود كه مواد مخدر كسترش بيدا كنه جون فكر يه همجين روزهاي رو ميكرد

    ReplyDelete
  2. Freedom Alliance:
    http://www.youtube.com/watch?v=p1GdE5YHl9
    Be omide piroozi

    ReplyDelete
  3. عرب‌ها نشون دادن که وقتی‌ فهمیدن چی‌ میخوان تا پای جون پاش می‌‌ایستن. ما فکر می‌کنیم اوباما رئیس جمهور ماست. میخوایم که آمریکا مارو نجات بده. یادمون رفته که این آشو کیا برامون پختن و ‌همش منتظریم تا دشمنامون کمکمون کنند. حالاست که می‌شه فهمید چرا یزدگرد شکست خورد و انقلاب مشروطیت به ثمر نرسید. بد بخت سعدی، حتما یه هم چی‌ چیز‌هایی‌ را دیده بود که، ۸۰۰ سال پیش گفت " کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من".

    ReplyDelete
  4. ما ايرانيها اولا غيرت درست و حسابي نداريم و خائن و دستمال بدست زياد بين ما هست. اين رو تاريخ ميگه. 250 سال يونانيها حكومت كردن بعد هم عرب و مغول و افغان ... كلا حسوديم. چشم ديدن هم رو نداريم. البته اكثر و ميگم. تا متحدنباشيم همينه. هر روز يكي بيانيه بر عليه موسوي يكي ديگه بر عليه كروبي يكي رضا پهلوي رو نشون ميگيره يكي بني صدر.

    ReplyDelete