Saturday 26 March 2011

قذافی به سبک هیتلر خودکشی می کند

احتمال خودکشی دیکتاتور لیبی به سبک هیتلر از آخرین اخبار مربوط به قیام مردم لیبی است.
به گزارش شبکه العربیه، "مصطفی عبد الجلیل" رئیس شورای ملی موقت لیبی گفت : معمر قذافی همانند "آدلف هیتلر" خود کشی می کند و نمی تواند در برابر موج قیام مردم مقاومت کند.
وی افزود: قذافی مزدوران آفریقایی را از مدتها قبل اجیر کرده و به آنها تابعیت لیبی داده بود. قذافی به پایان راه رسیده است و همانند هیتلر عمل و خودکشی می کند.
خبر دیگر اینکه اتحادیه آفریقا صبح جمعه نشست مهمی را در آدیس آبابا برای بررسی اوضاع لیبی آغاز کرده است. همچنین اوگاندا دارایی های لیبی به ارزش 375 میلیون 

دلار را بلوکه کرد.






قذافی و یاسر عرفات؛ دو سال پیش، قذافى رهبر کاخ متعلق به ياسرعرفات درجزيره مالت را به قيمت يک‌ ميليون دلار خريداری کرد.


قذافى به خاطر نحوه لباس پوشیدن خود و داشتن محافظان زن معروف است.


معمر قذافى در سال ۱۹۷۷، سیستم حكومتى تحت عنوان جماهیریه یا حكومت توده ها را به لیبیایى ها معرفى كرد. براساس این نظریه، كشور از طریق كنگره ها و كمیته هاى مردمى اداره مى شود.


قذافى در ۲۷ سالگى توانست به همراه گروهى از افسران لیبى، ادریس اول پادشاه لیبى را طى كودتاى بدون خونریزى از قدرت بركنار كند.


قذافی همیشه توسط گروهی از دختران محافظش همراهی می شود. دخترانی که کلاشینکف در دست دارند و در عین حال از انواع زیور آلات برند گوچی استفاده می کنند. همه دختران محافظ رهبر لیبی پیش از آغاز به کار قسم می خورند که جانشان را فدای او کنند و شبانه روز در کنار او باشند.


گفته مي شود چهار زني که هميشه پشت سر «قذافي» ايستاده اند، مانند ديگر محافظان وي، يونيفرم نظامي بر تن مي کنند، اما حقيقت اين است که آنان پرستار هستند. آنها دوره هاي پرستاري و امداد رساني را گذرانده اند تا در صورت بروز هرگونه مشکل جسمي براي ديکتاتور ليبي، مشکل وي را برطرف کنند؛ البته آنها کارهاي شخصي وي را نيز انجام مي دهند.


رهبر لیبی در سفرهای خارجی خود معمولا از رفتن به اقامتگاه های رسمی خودداری می کند. وی که چادرش را در پارک مرکزی شهر رم، پایتخت ایتالیا و ورودی هتل پنچ ستاره ای در پاریسبرپا است چندی پیش در آستانه اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد قصد سفر به نیویورک را داشت که برای علم کردن چادرش با ممانعت شهرداری بدفورد در 40 کیلومتری شمال نیویورک مواجه شد.


قذافی که به نوشته ایندیپندنت از عینک های ضدگلوله استفاده می کند، اصرار دارد که از مهمانان خارجی خود در چادری در دل صحرا پذیرایی کند.


قذافی لازم می داند برای آن که مهمانان خارجی‌اش عظمت او را درک کنند و در مقابلش تعظیم نمایند، ورودی این چادر بسیار کوتاه باشد.


شیوه خاص لباس پوشیدن قذافی همواره مورد توجه رسانه ها بوده است.


قذافی از پوشیدن کت و سلوار امتناع می کند و از همین رو به شیوه هیچ کدام از رؤسای جمهور دیگر کشورهای جهان لباس نمی پوشد.


قذافی و فیدل کاسترو؛ کاسترو امروز پیش بینی کرد «آمریکا در اعلام دستور حمله به لیبی در روزهای آتی هرگز دچار تردید نخواهد شد».


قذافی در زمین ورزش مشغول تمرین است؛ ساعدی قذافی فرزند وی که یک فوتبالیست بود تا مدت ها کاپیتان تیم ملی کشورش بود.


قذافی در میان شال و دستار عربی.


قذافی در مجلس شورای انقلاب لیبی.


قذافی جوان در پوشش خاص عربی.


قذافی جدای از اینکه علاقمند از موهایش را رنگ کند تا همواره جوان به نظر برسد از لوازم زنانه برای آرایش خود استفاده می کند.

No comments:

Post a Comment