Monday 13 June 2011

هويت گمشده ايراني

ايراني ، مفهومي گسترده تر از مرزهاي جغرافيائي و قومي است . كرد ايراني ، ترك ايراني ، عرب ايراني ، بلوچ ايراني ، لر ايراني ، فارس ايراني ، ايراني هستند . تفكيك ايران جز اختلاف و تضعيف آن نيست . " ايراني وقتي هويت خود را پيدا كرد ، سعادت مند ميشود" . امروز ايران يك هويت گمشده دارد كه از منشور آزادي كورش كبير شروع ميشود و تا كلام دانشمندان امروز ايران ادامه دارد . "ملتي كه گذشته خود را فراموش كند ، آينده اي نخواهد داشت ". بله!!!!!

امروز رژيمي ستمگر تلاش دارد هر چه نشان از اين هويت دارد حذف كند . آبگيري سد سيوند يكي از اين تلاشهاست . ملت ايران بايد از نو شروع كنيم ، بايد هويت گمشده را بيابيم و بكار ببريم . مخالفت با تخريب آثار تاريخي شروع اين حركت ملي است و باعث وحدت كلام به معناي واقعي ميشود .
در جائي كه لاريجاني (حذف كلمه آقا تعمدي است) گفته ايراني ها قبل از اسلام قومي وحشي بودند چه دليلي دارد كه بگويد " ايراني ها در هيچ برحه از تاريخ جنگ طلب نبودند " ؟ جز آنكه قصد ميوه چيني از سابقه نيك ايراني ها دارد و در پوشش اين سابقه تاريخي ، مثبت نيت جنگ طلبانه خود را دنبال ميكند . به ياد بياوريم حكومت اسلامي از آغاز پيروزي انقلاب با روشي خزنده جهت انقلاب را به سمت مقاصد شوم عده اي وحشي و جنگ طلب تغيير داده . تغيير نام "امپرياليسم" به "استكبار جهاني" و "ملت " به " امت " و "خلق زحمتكش "به "مستضعف" ، به قصد تغيير معني كلمات انقلابي با تفسير خودشان و در نتيجه تغيير جهت انقلاب به سمت مقاصد خودشان بوده است .
ملت آمريكا : ايراني ها ميدانند ريشه كشور آمريكا در آزاديخواهي و آزادگي بنيانگذاران آن بوده است . ملت ايران ميتواند گذشته ها را ببخشد و انتظار دارد رفتارهاي اين گروه غاصب را به حساب ملت ايران نگذارند .
زيبائي دنيا به رنگارنگي آن است و رشد كشور به كثرت و گوناگوني اقوام آن . بيائيد همه با هم از منافع هم دفاع كنيم . كارمندان نبايد معلمين را تنها بگذارند ، معلمين نبايد خود را جدا از دانشجو ببينند ، بازاريان و صنعتگران نبايد خود را از كارگران جدا ببينند ، دفاع از حقوق زنان و كودكان وظيفه همه است ، منافع كرد و فارس و ترك و ..... يكي است . همه با هم يك حرف واحد را بزنيم .

No comments:

Post a Comment